logo
ArEn

نتایج جست و جو:

7

تعداد نتایج:

7

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران

کلیدواژه: ارزش بلندمدت مشتری (CLV) ؛ بازاریابی ارتباطی (RM) ؛ بخش بندی مشتری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ مدیریت سودآوری مشتریان

نویسندگان: آذر، عادل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ صفری کهره، محمد

ناشر: پژوهش های مدیریت در ایران

به همان میزان که پارادیم بازاریابی تکامل پیدا می کند، توجه به روابط بلندمدت با مشتری نیز اهمیت می یابد. امروزه غالب شرکت ها و مؤسسات در سطح جهان، اعم از تولیدی و خدماتی به طور فزاینده ای درآمدهای خود را از راه ایجاد و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان خود کسب می کنند. حرکت به سمت بازاریابی مشتری- محور هم... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

سنجش اثربخشی تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران و اولویت بندی عوامل آن( مورد مطالعه شعب استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: اثر بخشی تبلیغات ؛ انتخاب مشتریان ؛ تبلیغات

نویسندگان: ابراهیم زاده ، عادل

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو، گروه مدیریت

صندوق های قرض الحسنه که با دیدگاه سیاسی، انقلابی و اقتصادی در سال 1346تاسیس شدند و بعد از انقلاب، تحت نظارت سازمان اقتصاد اسلامی به فعالیت خود به طور رسمی و قانونی ادامه حیات دادند، اکنون معضلی برای اقتصاد ایران شده اند. مشکل ورشکستگی برخی از این صندوق ها کم کم به بحران ملی تبدیل می شود که گذشته از ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

شرکت های مضاربه ای و صندوق های قرض الحسنه یک بررسی مردم شناختی

کلیدواژه:

نویسندگان: عادل خواه، فریبا

ناشر: گفتگو

در چارچوب اقتصاد اسلامی که بعد از انقلاب در ایران شکل گرفت، دو دسته از نهادهای مالی در خارج از نظام بانکی ایجاد شدند: نخست شرکت های مضاربه ای و دیگری صندوق های قرض الحسنه. هر دوی این نهادهای جدید التأسیس رشد زیادی داشته اند و به قطب های مالی در اقتصاد کشور بدل شده اند و در نتیجه در معرض حمله کسانی ه... ادامه

سال:1375

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط بامشتری با عملکرد سازمانی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی

کلیدواژه: عملکرد سازمانی ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش

نویسندگان: سعادت قلی پور آذر، رضا ؛ مسعود، قهرمانی

ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

هدف تحقیق شناسایی رابطه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط بامشتری با عملکرد سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد. جامعه آماری تحقیق کارکنان و مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی به تعداد 772 نفر می باشد. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران 257 نفر به دست آ... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مطالعه تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ارتقاء و توسعه توانمدی نیروی انسانی کار آفرین در صندوق قرض الحسنه مهر مازندران

کلیدواژه: رفتار شهروندی ارتقاء و توسعه ؛ کارآفرین ؛ نیروی انسانی

نویسندگان: عباس نژاد باقری ، عادل ؛ قلی زاده ، احمد

ناشر: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان مسئله و اهمیت آن و همچنین ادبیات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی ونیروی انسانی کارآفرین مباحثی همچون تاریخچه و تعاریف رفتار شهروندی سازمانی از دیدگاه صاحب نظران مختلف، عنوان رفتار شهروندی سازمانی با توجه به تقسیم بندی های صورت گرفته و تاثیر گذاری رفتار شهروندی ساز... ادامه

سال:1391

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل